poniedziałek, 23 czerwca 2014

Różowo zakupowo, outfitowo :)

Hello ^.~`

Muszę się z Wami podzielić ślicznymi rzeczami jakie udało mi się zakupić. Pierwszą z nich jest przesłodka księżniczkowa spódnica która dorwałam w second handzie za 10zł ^^ Grzechem byłoby jej nie wziąć, a przyda mi się do nie jednych zdjęć.



Różowe klapeczki z kokardką


Drugie w życiu sztuczne rzęsy :3 Pierwsze jakie miałam były z chińczyka i kosztowały 3 zł... Były okropne! Dobrze że w końcu zdecydowałam się poeksperymentować z rzęskami po raz kolejny. Te są śliczne i o wiele lepsze jakościowo. + Neonkowy lakier Vipery


Wprawy w przyklejaniu rzęs nie mam żadnej, (więc wygląda to jak wygląda) dopiero jej nabiorę gdy zacznę się w to bawić, a będę na pewno!

Tak wyglądają przyklejone:




Dorzucam jeszcze imprezowy outfit:



Na dzisiaj to wszystko :) Pozdrawiam gorąco :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz