sobota, 7 czerwca 2014

Ganguro girl

Hi!
Znacie japońską subkulturę ganguro? Jeśli nie to oto kilka przedstawicieli prosto z Japoni:



 Pani z ostatniego zdjęcia jest według mnie prześliczna! *.* Odkąd pamiętam lubię patrzeć na to zdjęcie :3



Od zawsze podobał mi się ten mega kolorowy i pozytywny styl, dlatego dzisiaj spróbowałam swych sił by choć przez chwilę i w drobnym kawałeczu wyglądać jak one :) Używałam do tego aktualnych zasobów, a że korektora, białej kredki i sztucznych rzęs brak to wygląda to tak jak wygląda xD

Jedyne z czego jestem mega dumna to z posiadania najtańszej, najtandetniejszej peruki z allegro! Jest mega jak na swoją 'zawrotną' cenę ^^ (14zł)

Zapewne jeszcze nie raz, nie dwa wystylizuję się na ganguro i oby z coraz to lepszym efektem :)

A oto moja minimalistyczna wersja ganguro:










Plus make-up oczu 
Cienie: Inglot 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz